Friday, July 4, 2008

pagka hirilingan!


at around 12Midnight, namata ako sa RIIING! kang sakong cellphone. huh, may nag aapod!... ano mana!dis oras ning banggi, nang iistorbo!alas dose na baga..tsk, tsk!..pag hiling ko sa sakong telepono, number sana ang nagluluwas.dae naka register ang number sa phone book ko...."dae ko ni bistado".... i began to wonder, siisay daw kaya ni...GRO kaya ni na ina agda akong mag duman sa bar ninda? o kaya credit card agent na naniningil ning utang?..dai ko kaya simbagon?
finally, since na namata na ako, sinimbag ko na ang nag aapod...hello! sino to..sino?..si leo (valisto)?.. ahh...ano leo, musta na?..cge padi, ma dyan ako..sa pier one, ortigas..

so, after kang samong dikit na pep talk ni leo, asin mag commit na maduman ako sa pier one, nag buhat nako sa sakong higdaan..since na solong buhay man lang ako (guiraray!), mayong mapugol dawa mag hali ning dis oras ning banggi...... kya lang, dikit na akong ma-depress kang biglang sumagi sa isipan ko na solong buhay lang palan ako.mayo man lang nag ca care.huhuhu. .but all of a sudden, naisip ko si mga ka-batch kong may agom.. dai makahali sa harong ninda ta hahagupitan. ..o kaya, dai makaluwas ning harong ta kadakol pang labahan at plantsahun.. tsk.tsk.. on second thought, okey man palan ang solong buhay..okey man lang palan kung nagpapara ba** nalang...may advantages man palan.

anyhoo, after kong magbulos, nag luwas nako ning harong, asin nag drive na pasiring sa pier one..medyo nasasakitan akong mag drive ta na sprain ang sakong bitis (ankle) a couple of days ago..pipilay pilay..pero, pinirit ko alang alang kay leo at sa mga ka-batch ko..

finally, naka abot na ako ning pier one. nag uuran uran.medyo makusog.may duros pang kaibahan.but i said to myself, mayong makakapigil sa kuya.here i come!...dwa nag pipilay pilay, nag uuran, nag lakaw ako ning paika ika hali sa parking pasiring sa pier one...

pag abot sa pier one, pig hanap ko tulos kung sain naka pwesto sina leo at si mga ka-batch mi..i must admit, excited na akong mahiling sinda.since na mini-reunion ini, siguro mga sampulo sinda..o kaya, mas dakol pa.excited nako!!!

after kong mag ikot ikot sa pier one, dae ko mahiling sinda..haen daw kya ang mga dipongag..imposible ng dai ko mahiling ta im sure kadakol sinda..i can't miss them..imposible! !!

then all of sudden, may nag si sitsit sako.napalingon ako.hinanap ko kung sain hali ang sitsit...habang nag rarani ako kung sain hali ang sitsit,nagiging Miaw! na ang dating tanog sitsit..finally, kang ma trace ko na kung sain hali si miaw, to my surprise, c menard pa lan..wow!ikos man guiraray!but in fairness, gwapo na!...dikit na akong ma in-luv.pinugulan ko lang si sadiri ko...

ang tanog (sitsit/miaw! ), nag hali sa may kantong pwesto kang pier one..pag sakat mo, nasa far most side...duman naka pwesto sinda..but to my surprise, ang yaon lang duman, c menard asin c leo lang...kang pig hapot ko kung harain na si mga ka-batch mi (hoping na kadakul ta mini-reunion ngani!), c mels sakud si raymond, nag uli na ada...but how about si iba!???..nagiromdum an ko si mga nagka barasa ko sa yahoogroups kang batch ta, asin pig saro saro kung siisay tong mga nagtuga na masipot sa pier one(may poll pa ngani)..tsk. tsk.harain na daw..it turned out, mga nang indyan.hehehe.

but syempre, nsa character ta naman baga na to make out the best from what we have. naki ogma na ako kina menard at leo..and it was indeed a fun and (lovely!)night. ..pagka abot ko palang, nag order na tulos ning sarong bucket na san mig light..

My encounter with Leo:

ang pinaka huri kong nailing c leo cguro mga year 1999 pa. sa makati pa kami kato nag kahilingan.. haluyon na..kya kang mahiling ko c leo, na ogma ako..
pareho man lang itsura ni leo, except that, nag da kula na ning dikit..ang hawak.. nag taba na..naka sul-ot sya ning red na ferrari na jacket.nililipot garo ta hali sa middle east..hehehe.
pag abot ko duman sa pier one, si leo, medyo tipsy na..habang nag uulay ulay kami, pirang beses nyang natabig si iniinom nyang san mig light..dai na niya cguro naririsa..hehehe.
pwerte ang istoryahan mi tungkol sa buhay buhay nya sa middle east..kung pano sya ginagahasa kang mga boss niyang arabyano.kung pano niya binebenta ang hawak nya para kumita lang ng pera (tsk.tsk..masakit palan ang buhay sa middle east)..pero, dai man yan totoo mga padi.suba man lang.ang totoo, maray maray na ang buhay ni leo.mukhang okey sya duman sa pinag tatrabahuan niya.proud ngani ako saiya...minsan kasi, nangangarap kami nyan ni leo ng magandang buhay, ngayon, unti unti ng natutupad.

My encounter with Menard:

c menard, the last time we saw each other, college pa sa ateneo...haluyon na na maray!..but as i said, gwpuhon na sya ngonian.. in fact, saro sa mga pinag istoryahan mi, si lovelife nya (dae ko lang aram kung puede kong i-istorya man digdi.haputon ko muna)..pig istoryahan mi man si buhay buhay nya sa trabaho..he related to leo's stories about middle east.kasi, nag duduman man palan siya.hanep!. .dae ko lang nahapot kung sain sya pig sasakay sa eroplano..sa cargo? ta ikos baga (peace menard!suba man lang)..i felt proud din sa mga achievements ni menard.like leo's..
c menard, naka red shirt man.pareho silang na red ni leo..

while we are exchanging stories, ang backdraft mi, ang makusog na hagupit ni bagyong frank..nag duduros duros, nag uuran uran..kaya, nasiraman kaming mag inom..naka duwa pa kaming bucket garo, since na kang pag abot ko..dae ko lang aram kung nakapira na sinda before kang pag abot ko.
natapos c irinuman mi sa pier one mga mag aalas tres..nag volunteer na akong ihatod sinda..

Sidetrip mi ni Menard....

as mentioned, hinatod ko na sinda after kang irinuman mi..ang enot kong naihatod, c leo..nag baba sya sa kanto kang zobel asin mayapis.sarado na kaya si kalye ninda kaya, pig lakaw na lang niya hali sa kanto..
after kay leo, c menard naman..on our way sa harong ni menard, biglang pina pondo nya ang sasakyan mi..preno man ako..pig check nya kung bukas pa..bukas pa!..bukas pa ang bar / cabaret / beerhouse / karaoke bar na, apparently, regular c menard duman....nag hapit kami duman.(dae ko na sabihon ang eksaktong location).
nasabi kong regular c menard duman ta garo baga may hading nag abot duman sa bar..pati si sekyu, panay ang masahe saiya..asin si mga tao duman, pati c mama sang, asikasong asikaso kami..tsk.tsk. .bigtime talaga ni si menard..
pagka tukaw, order kami ni tig sarong beer..kataid niya si mama sang..ulay ulay.. ara atyan, pina taid na saiya si tsiks nya..hadukang umaatikabo tulos..haayy! na ara ako...narisa garo ni menard na hirak ko man, kaya nag apod man ning ka table ko..so, tig saro na kami..pwerte ang bolohan, hadukan, kapaan..
....but since, aga na, kaipuhan mi ng umuli ni menard..dai kami nag haloy duman..hinatod ko na si menard sa harong nya.

Sa Unit ni menard...

dai ko lang natandaan c pangaran kang istaran ni menard.pero sa vito cruz to, at cityland ang developer..nalingaw naman ako si floor nya.
anaway, ang natandaan ko lang, maorag ang unit nya...ang mahihiling mo sa laog kang unit nya is an evidence na okey na ang buhay nya..pahingurag cat food!!!..again, i felt proud kay menard..
while we are chatting, nagpaparakusog na ang duros.since harani siya sa Manila BAy, asin halangkaw pa ang unit niya, direct hit samo ang duros..brownout pa ngani habang nag iistoryahan kami.
inabot ako ng until past 6am kaka istoryahan.. finally, i decided na mag uli naman..

while driving home, amidst the strong winds brought about by Frank, nag muni muni ako..pig recall ko si moment mi kasu banggi...as should say, nag ogma akong maray.simple lang si okasyon, dikit na irinuman, dikit na harambugan, dikit na reflection sa mga buhay buhay, but definitely, maogma.
priceless kung baga....after all those years, garo man lang high school guiraray ang pag mati..

sana kadakol pang arog ka ni!

salamat leo..salamat menard...

No comments: