Monday, August 11, 2008

a night to remember

a night to remember..indeed!!!

nothing beats talaga when you are with old friends..not just old friends, but old buddies..kung sain nakaibahan mo kaidtong mga panahon na nagkakamuwang ka palang. kaibahan mo for 4 years...and those are your high school friends..or shall i call it high school buddies..it doesn't matter now whether kabarkada mo man kaidto o dae..naka klase mo man kaidto o dae..naka puksaan mo man kaidto o dae (nice beldad!)..gabos kang iyo o dae that we can think of, mayo nang halaga yan ngonian.after 15 years (imagine that!), pag nagkakahirilingan, mayong kasing ugma..uma atikabong iristoryahan.its like kasu ugma lang nangyari.

and here's where i am coming from.

High School Mini-Reunion at the Fort, Pier One, August 2008 Edition..

Once again, naisipan na naman kang grupo na madalas mag urulay sa ateneo high school e-group na maghirilingan..Siguro, batong bato na naman sa buhay ang mga ini, or stressed na naman sa trabaho (i thought!)hehehe...for whatever reason, it is always a good idea.

nag abot ako sa pier one mga bandang alas-nueve..medyo huri ako this time ta pighatod ko pa si tugang ko sa airport.. i parked my car almost at the same spot the last time i was here, attending to the same occasion...And to my surprise, as i walk inside Pier One, my high school buddies were seated exactly at the same spot where we were the last time din...coincidence?maybe not.strategic kaya tong lugar na ito ta agihan kang mga tsiks.at the same time, puede ka pang maka "baksyo".hehehehe...(medyo haloy ko nang dae nagamit ang word na "baksyo")....in short, the spot is what you will want to be pag mahilig ka sa tsiks..at siisay pa man ang mga yan?

Ang naka tukaw sa best seat, mayong iba kundi si glenn ' david cook' abrera..i was immediately greeted by him when i arrived.he was the usual gwaping as i knew him in high school.and can you imagine, my GF na 24 years old.wow!.at our age now, akion na ang arog kaining mga edad.hehe..

btw, glenn is my kababayan. we used to live in Calabanga, Cam. Sur, when we were still studying.our relatives still live there..i can still remember, nag kakawat pa kami ka yan ning basketball sa hometown mi..magka rival pa ngani pag inter-barangay tournaments...i must say, star player yan si Glenn.

saro si glenn sa mga ka-batch ko na always in the mood sa arog ka ning okasyon.in fact, sya mismo ang pirming nag aagda na mag hirilingan.always active sa e-groups (mayo garong ginigibo sa office.hehe)..sana, kadakol pang maging active arog kay Glenn..keep it up bro!

Also "in the house" is Mr. Jeric "the master jerick" Occiano..and to my surprise, kaibahan si misis..hmmm. i smell trouble (joke lang jeric!).

Occiano (as i call him back in high school) had also greeted me with a warm smile.We handshaked, and he introduced me to his wife..He quickly whispered na mala-Jaworski daa ini mag bantay....I later confirmed kay misis nya na bako sanang mala-Jaworski, kundi mala-Kevin Garnett pa!!(2008 NBA Defensive Man)..Grabe daa kaya ini si Jeric, according kay misis nya..Kaliwa't kanan ang mga babaeng fans.There were a handful of lady names na nabanggit ni misis nya na somewhat na-involve kay Jeric.Dae na makuntento...From the words of his wife, "last chance na ni Jeric ito".hehehe.

I wonder lang kung anong ginibo kay pading Jeric kan misis nya kaidtong nadakop siya..Pig para latob garo..

Ngonian, feeling ko, daog na daog na ining si Jeric (o kaya man nagpapa good shot pa.hehe)..Dae maka girong ning gayo pag nagtataram na si misis niya.na ngirit na sana..garo dae maka kontra ta totoo ang mga sinasabi ni misis..hehe.
pero in farinees, si Jeric ang life of the party, as they say.kung laratikan man lang, first honor na ni..maogma kaibahan.garo man sna mayong pinag bago..always a funny guy!

anaway, sina Glenn at Jeric (pati si Misis nya, asin kasambahay) palang si mga naabutan ko kang pag -abot ko..marayo pa si mga nagturuga sa e-group na maabot..pero, maabot daa ara atyan..

...and true enough, nag arabot mananggad.


The arrivals (si mga nag arabot after me in choronological order)..
First....

Ronnel "Charles Bronson" Beldad.

Shortly after i arrived, nag abot naman si Beldad..todo ang ngirit pag abot, asin mahamutun.kakahale pa lang daa nya sa harong nya..medyo hinuhugakan na daa syang mag atindir kuta..nagtutunog muna kung maduman ako(touch ako padi!).

Take note of this, he came all the way from San Pedro, Laguna...Digdi man ako bilib kay Beldad.This is the second time he attended this event sa parehong lugar.Mayo saiya ang presyo kang gasolina, o kaya ang pagal kang pag-drive ning harayo, basta maka jamming nya lang ang mga ka-batch niya...Dae ko lang aram kung may crush sya sa mga ka-batch ta kaya nahihigusan.hehehe...pero dae man garo..as most of us have known, Beldad was the "macho type" man during our high school days (or even now)..dae ka mag suba suba kaidto kay Beldad ta puniti ang abot mo..Even with his small frame then, kinakatakutan yan.Makusog ang boot kung baga..and that what beats his opponent.takot na tulos....luckily for me, dae ko nakasagupa kaidto si beldad.and have no plan of doing so back then.garo kaya para gadan (hehe.peace padi!!)..medyo extreme na ang para gadan.i see him lang as mayong uurungan.dawa dakula ka pa..dae ko lang aram kung papalagan nya man si Joseph Moll kaidto.hehehe.dakulaun to!

But in fairness to Beldad, he is all different now..kung mahihiling mo ngonian si beldad, garo na santo..mayo pa man guiraray sina santo.hehehe..suba lang!!.maboot na sya ngonian.mahinahon na..and to best describe him, disente na..i understand, he had already completed his masteral course recently..astig di ba!!.

next.....

Steve "the sharp shooter" Realuyo

Habang sinusurat ko iniyo, there's an on-going discussion between Steve and Beldad regarding sa pi-reveal kong secret kang high school pa kami involving Steve..i am laughing to death!!!..i won't reveal it here though.sori.but it think, nasabi naman sa e-group.

anyway, nag abot si steve mga bandang alas dies garo..i am happy na he made it kasi he had told me sa e-mail the other day na dae sya sure na maka abot ta may lakaw pa sya..but, he made it!!

He was greeted by the group immediately as he arrived.Of course,there are as happy as i am seeing steve..pig istorya nya tulos na hale pa lang sya sa sarong irinuman..and that's his excuse kaya dae na sya makakainom (hehehe.peace padi!!)..kaya, ang pig-order na lang nya, kape!!!..kape???garo napasala si steve..pier-one baga ang pig dinumanan nya, bakong starbucks..hehe..
naka duwang order ning kape si Steve...kung aram ko lang, as Mcdo na lang kami nag hirilingan ta libre ang re-fill.hehehe..

Suba man lang kay pading steve...

Si steve, i am calling him the "sharp shooter" ta he is very involved into Airsoft shooting..itong garo Paintball, but they are using airsoft guns (i hope tama ang mga terminologies ko.hehe)..astig ini pading hobby ni Steve ta iyo ini tong nahihiling ko sa TV sa naka sul-ot ning full battle gear.garo totoong sundalo ang get-up.pati ang mga badil garo totoo..and to top it all, ang baradilan, garo man man totoo..exciting di ba!!

at exciting din ang mga pina hiling ni Steve na mga pictures..he showed us pictures ni Maui Taylor na kaibahan nya sa Airsoft, and among others..pero, ang mas nakapagpa-impress sa grupo, ay ang picture kan agom ni Steve.Magayon!!Magayunon!!....the group is even short of getting envied..ara!!!..ano daa ta si Steve naka agom ning arog kaidtong kagayon..si beldad ngani, garo grabe ang pagka ara..ano daa ta siya dae maka kua.mas gwapo man daa sya kay steve.hehehe..

Steve is now currently working as Senior Planning Officer sa Asian Terminals Incorporated...yan ang sabi kang calling card nya..and he is now doing well..good luck pading steve!!

next....

Giovanni "Chikito" Villadarez

Sori pading Giovanni.Chikito pa man guiraray ang apod ko saimo..hehehe.
I started making an apology kay padi for still calling him "chikito" because it doesn't fit now to his current stature.but i hope oks lang kay padiiiii..

Chikito is here in the Philippines taking up medicine (tama padi?)..his family is in Florida.Not in Florida-blanca in Pampanga, but Florida of US..astig!!!he is now doing duty on various hospitals around the Metro.I suppose patapos na siya sa kanyang studies...Nasa Mental Hospital sya ngonian (not as an inmate of course....pero mukhang inmate naman sana.hehehe.nice padi).Previously, nasa Fabella Hospital sya (bakong kadakol nag aaki duman??? e di bastante ang mga nahiling mo.hehehe)..Iba ibang hospital ang dinudumanan nya kaya iba iba man ang address nya.naka istar sya ngonian sa Fersal Inn dyan sa may Makati Ave..Dati daa sa Fersal sa Manila..
Kababayan ko man ini si Giovanni sa Calabanga.kaya he is closer to my heart like Gingin..though dae kami kaidto nagka klase, nakaka sabay ko man sya sa jeep pag pauli.iyo na ito ang bonding mi.hehe.

but as i said, sa States na talaga naka base sya, asin ang saiyang family. may duwa naman sindang aki ni misis nya...as a proof, he even showed to us his Florida driver's license.iba na talaga!!
it is always fun to be with chikito (what do you expect, hehe)..he can be very serious with some topics, but at the same time can be very game as well come laratikan..kung baga, dae pikon..down to earth...siguro next time, i will be asking him na baka kaipohan nya ning garderner o kaya driver sa Florida.Maka iba lamang.hehe.
By the way (istorya ko lang), kataid palan ni pading chikito si Occiano sa Pier One. At one point, nadangong ko na garo nag uulay sinda in english.so i came closer..iyo mananggad..nag iinglesan si duwa..Siyempre si pading chikito since hale sa States, maurag mang-ingles.with matching accent pa..garo ngani kano mag taram.hehe..si occiano, medyo na uubusan..sa kakapirit, nag nose bleed..nag surunggo..haros na ubos si tissue sa lamesa sa kakapunas kang dunggo.hehehe.....well of course, figure of speech man lang yan mga padi..suba man lang..hehe..ma lang...maka latik man lang!!

and next....

Johnlou "JL" del Socorro

Finally, dae nawara ang cellphone ni Johnlou..naka abot sya sa urulay this time.hehe..He arrived a little late na kasi “rank and file” daa..Hali sya sa WOrldtrade Center sa BUendia attending to their company’s expo..
Johnlou is based in Cebu..Duman naman sya nagtatrabaho asin naka istar..He is here in Manila para ngani sa expo sa Worldtrade, as well as some client call sa Bikol..He definitely took the opportunity to meet us here in Manila..thanks padi!!!

Anyway (favorite word!!!), alaskador pa man guiraray ining si Johnlou..naging paborito nyang target si Jeric, asin si agom ni Jeric..hehe..haros dae maka hirit si JEric sa sobrang pang aalaska ni JL(short of Johnlou)..Si agom man ni Jeric, game man sa pang aalaska..garo ngani panay ang kudot kay Jeric..of course, ang mga binubulgar ni JL mga babae (favorite topic!)..…lesson kay jeric, dae iiba si Misis pag arog ka ning okasyon..hehe..i wonder kung saen nag turog si Jeric kang bangging ito pag uli ninda..(siguro sa kotse.hehe)

Also, I must not forget, ikakasal na si Johnlou sa December..Invited ang Batch 93 (yehey!)...take note.sa Naga gaganapon ang kasal.garo padi manganganaan ka digdi.kadakol ni..hehe...

nevertheless, congrats to Johnlou..maray pa sya maagom pa lang..ako, raya nang mag agom.hehe.

next...last but not the least,

Menard “La Pussy” Olivan

What can I say to Menard..Nag abot ning alas-dose ning banggi..and he arrived with a bang!..may karag karag na tsiks.magka holding hands pa pag abot..si tsiks, magayon gayon..dae ko lang naihapot kung saan nya nakua (or napurot.hehe.).

I already described Menard sa mga inot kong blog..but he never fails na pirming may maiistorya ako saiya..Arog ngani ngonian, ginibo nyang surprise ang pag iba kang saiyang tsiks..maorag ka talaga padi!!

dae ko aram kung pina pa ara kami ni menard sa tsik nya...c beldad, garo na nagrara laway.feeling ko ngani, gusto naman pupugon ni beldad..pero syempre nagpugol.respeto naman kay menard..beldad even took pictures of the lady na kaibahan ni menard..naki suyo pa sako na ako na daa ang mag picture.simplehan ko lang daa.hehe...nice beldad!!

medyo dikit sana this time ang pag uulay mi ni Menard, ta pag abot nya, pauli na kami ni GinGin..Both of us (Gingin and me) needed to go na kasi si GinGin, pighahalat daa sya ni misis nyang 24 years old sa harong nya...asin ako, ma-bike pa saagang amay.So Sad!!!! ....How i wish na na-interbyu ko pa si tsiks na kaibahan niya.tsk.tsk..pero, nahapot ko si pangaran..Aya!!..Aya ang pangaran..Binanggit ko ta tanganing matandaan ko..hehe..(i hope okey lang ni kay menard!!peace padi!)

Honestly, it was hard to leave them, kaya lang may komprimiso man ngani.We left at around 12.30pm..Hinatod ko naman si Glenn sa harong nya..

Syempre, kan pauli nako sa harong, nag muni muni giraray ako..while driving, naisip ko si mga nawalat ko sa Pier One (still having fun!).naisip ko giraray ang okasyon na ini.at mga taong na meet ko giraray after a long long time..

as i recall this magical moment,


i thought.....


....maogma talaga ang arog kaining okasyon.it's like a reunion of a big family.

...that no matter how long na dae kami nagkaka hirilingan, there is something deep within ourselves that binds us..Iyo siguro ining pagiging sarong Atenista.No one has ever forget that he is once an Atenean..a part of batch 93.

and once again, as i end this blog entry, i thought of encouraging my other batchmates to join our next "mini-reunion" (as we call it), and experience as well for yourselves this magical moment..believe me, mayo man mawawara saimo, except of course for some cash sa paratakan..but it's nothing..


and take note..as i said earlier, it doesn't matter now kung kabarkada mo ako kaidto o dae, kaklase mo man ako kaidto o dae..after 15 years, at this one point , we are all one..one but a member of Ateneo Batch 93..


and if you are one of those na medyo nag duduwa duwa, think again..


join us!!!!!..and be young (even for a while)..

No comments: